WSV Haaglanden
Wandel Stichting Voorwaarts Haaglanden
viavierdaagse facebook-icon
  Bezoek ook onze “ViaVierdaagse”-facebook-pagina

Vanaf 16 januari 2017 om 08.00 uur kunnen debutanten zich inschrijven voor de 101e Nijmeegse Vierdaagse op www.viavierdaagse.nl.

Debutanten zijn degenen die voor het eerst de Nijmeegse Vierdaagse lopen, geen lid zijn van een wandelsportvereniging en geen lid zijn van de KWBN (Koninklijke Wandel Bond Nederland).

LET OP:
Het maximaal aantal van 1500 plaatsen was in de voorgaande jaren vaak snel bereikt….
Wees er dus op tijd bij!

U kunt uitsluitend via de website van Via4daagse inschrijven.
Daarnaast is uw inschrijving strikt persoonlijk.
Het is niet mogelijk om voor anderen in te schrijven.
Onze vereniging heeft geen enkele bemoeienis met de inschrijving voor Via4daagse; wij verzorgen slechts aanvullende trainingen.

Een informatiebrochure is beschikbaar; download deze hier.

[wpdm_file id=21]

Trainingen volgen?

Kunt u zich inschrijven en zou u mee willen doen aan onze trainingen, dan kan dat natuurlijk.
Naast de deelnamekosten van € 199,- (welke u dient te voldoen aan Via Vierdaagse tijdens de inschrijving) betaalt u apart € 45,- voor onze trainingen; deze € 45,- betaalt u aan onze wandeltrainer.
Meldt u zich aan via e-mail aan via4daagse@wsvhaaglanden.nl of telefonisch via 06 – 53 76 77 68.

Trainingslocaties: Rijswijk (ZH) en Katwijk (ZH)

In 2012, 2013, 2014 en 2015 hebben vrijwel al onze Via Vierdaagse-deelnemers de Vierdaagse van Nijmegen met succes volbracht.